5 Ağustos 2016 Cuma

Camdan Camaaa...Oooo...

Camdan Cama, Aysel Gürel'in şarkısıymış. Hakan Peker de söylemiş, Sinan Özen de. Öğrenince ben şok tabi. Şarkıyı çok sevdiğimden değil de, aydınlandım işte birden. Anladım ki bazı 90lar şarkılarının sözlerini baştan sona ezbere biliyorum ama kimin söylediğinden haberim yok. Nasıl bazı şarkıları ezberlemeye çalıştığım halde ezberleyemiyorum da, bazıları çattadanak takılıveriyor dilime? Eskiden çok radyo dinlerdik, sonra Kral Tv'de yeni çıkan klipleri takip ederdik, o yüzden sev sevme o top20 listesini günde on kere dinleyince hepsi aklına kazınıyor ister istemez. Ama sırf bu değil, bi de akılda kalacak şekilde yazmayı beceriyorlar. Ferhan Şensoy'un bir oyununda vardı bu, şarkı sözü yazması gerekiyordu da "Bugün de evden çıkasım yok.." diye başlayıp kafiye denk getirecek şekilde bi şeyler uyduruveriyordu. "Şarkılar böyle yazılıyo tabi, ne sanıyosunuz" diyordu bi de. Muhtemelen öyle. Reklam cingıllarının dilimize takılması gibi, 15 sene sonra da hatırlıyoruz bunları. Ne gereksiz bilgiler saklıyo beynimiz, yazık çocuğa. 


Neyse efenim, Hakan Peker'in klibi burda (80lerin korkunça kıyafet ve saç modasıyla birlikte)




Sinan Özen'in videosu da burda:


İtiraf edelim, genç kızların sevgilisi Hakan Peker değil, Sinan Özen daha güzel söylemiş. Herkes sesine uygun şarkıyı söyleyebilir mi lütfen? Teşekkürler..

Bi sonraki gereksiz yazıda buluşmak üzere, esen kalın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder